منبع دیافراگمی

از منابع تحت فشار برای پمپ های یک اسب به بالا استفاده می شود. منبع تحت فشار پمپ آب برای ذخیره و استفاده اولیه آب از آن استفاده می شود. از منبع تحت فشار پمپ آب برای این استفاده می شود که برای هر باز کردن شیر پمپ شروع به کار ننماید. بنابر این عمر مفید و طول عمر پمپ با استفاده از منبع تحت فشار پمپ آب بالاتر می رود.

منبع آب تحت فشار را به وسیله کلید اتوماتیک و پنچ راهی و درجه به پمپ متصل می کنند. به وسیله این تجهیزات که پمپ متصل می شوند با باز کردن پمپ ابتدا آب موجود در منبع که تحت فشار می باشد شروع به خارج شدن می نماید. در صورتی که همچنان شیر باز باشد آن موقع افت فشار در منبع تحت فشار به لیل کم شدن آب درون آن رخ می دهد که با این کار به وسیله کلید اتوماتیک – پمپ استارت می خورد و وارد مدار می شود تا کمبود فشار آب را تامین کند.

جنس دیافراگم در تمام حجمها از کائوچوی EPDM بوده لذا بر بهداشتی بودن در سیستمهای آبرسانی و بوستر پمپ ها به عنوان منبع تعادل و در سیستمهای گرمایش به عنوان منبع انبساط بسته مناسب میباشند.

2- حجهای 100 لیتر و بالاتر دارای مانومتر میباشند.

3- منابع دارای استاندارد اروپا (CE) می باشد.

منبع تحت فشار ( دیافراگمی ) 

شما در این قسمت می توانید مشخصات فنی و تصاویر و قیمت و اطلاعات فروش انواع منبع تحت فشار (دیافراگمی) جهت راه اندازی پمپ آبرسانی و سیستم های گرمایشی پکیج را مشاهده و مقایسه و خرید نمایید.

درباره منبع تحت فشار دیافراگمی :

منبع تحت فشار دیافراگمی نوعی از منابع انبساط بسته بوده که در سیستم های آبرسانی خانگی و پکیج های گرمایشی کاربرد دارد. ساختمان کلی منبع تحت فشار از یک قسمت حاوی گاز نیتروژن و یک قسمت خالی که با آب پر می شود تشکیل شده و این دو قسمت توسط یک دیافراگم لاستیکی از هم جدا می شوند. زمانی که قسمت خالی از آب پر می شود، گاز نیتروژن متراکم شده و فشار آب و در نتیجه فشار سیستم را بالا می برد. یکی از نکات در مورد منابع تحت فشار دیافراگمی چک کردن سالم بودن دیافراگم لاستیکی بوده و در صورت خرابی در دراز مدت تعویض آن می باشد. منابع دیافراگمی پکیجی قابلیت تحمل دمای بالای آب را دارند.

کلیه منابع انبساط دیافراگمی در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

انواع منبع تحت فشارپمپ آب

 

ویژگی ها :

تامین فشار لازم جهت راه اندازی پمپ های آبرسانی

جلوگیری از افزایش فشار و خطرات آن در سیستم پکیج